Kiknek ajánljuk?
- Ügyfélszolgálati és vevőszolgálati munkatársaknak, akik lehetnek
- Call center operátorok,
- Személyes ügyfélszolgálati munkatársak,
- Online chat és e-mail ügyfélszolgálatosok.
- Reklamációkezeléssel foglalkozó szakembereknek, akik
- Panaszkezelési csapat tagjai,
- Minőségbiztosítási és ügyfélkapcsolati menedzserek,
- Garanciális és szervizügyintézők.
- Értékesítési és kereskedelmi csapatoknak, akik
- Üzletkötők, sales és account managerek,
- Kiskereskedelmi és nagykereskedelmi értékesítők,
- Partnerkapcsolati és ügyfélkapcsolati vezetők.
- Vendéglátás és turizmus területén dolgozóknak, akik
- Szállodai recepciósok és vendégkapcsolati menedzserek,
- Éttermek, kávézók és szórakozóhelyek ügyfélszolgálati munkatársai,
- Utazási irodák és légitársaságok ügyfélszolgálatán dolgozó munkatársak.
- Pénzügyi és biztosítási szektor szakembereknek, akik lehetnek
- Banki ügyfélszolgálatosok és tanácsadók,
- Biztosítási ügyintézők,
- Kintlévőség-kezelők és pénzügyi ügyfélszolgálati munkatársak.
- Közművek és szolgáltató szektor munkatársainak, akik
- Telekommunikációs ügyfélszolgálat és panaszkezeléssel foglalkoznak,
- Energiaszolgáltatók és közműcégek ügyfélkapcsolati munkatársai,
- E-kereskedelmi ügyfélszolgálati- és logisztikai szolgáltatók munkatársai.
- HR és belső ügyfélkapcsolati munkatársak, akik
- HR-esek, akik belső panaszkezeléssel is foglalkoznak,
- Belső kommunikációs és munkavállalói elégedettséggel foglalkozó szakemberek.
A tréning célcsoportjának megfelelően a tematikát testre szabjuk a vállalat profiljának és a résztvevők meglévő kompetenciájának alapján, alapul véve a tréning általános tematikáját.
- Ügyfélelégedettség alapjai
- Az ügyfélpanaszok szerepe és jelentősége
- Panaszkezelési stratégiák és folyamatok
- Kommunikációs technikák panaszkezelés során
- Reklamációkezelés a gyakorlatban
- Nehéz ügyfelek és konfliktuskezelés
- Jogszabályok és etikai kérdések
- Digitális ügyfélkapcsolat és panaszkezelés
Megvalósítás formája:
Szituációs gyakorlatok; interaktív tréneri prezentáció és videotechnika; kognitív értékelés, keretezés; coaching szemléletű csoportos esetfeldolgozás.
Nyílt trénig esetén tanteremben:
Megvalósítás ideje: 2 nap, 1 nap abban az esetben, ha a résztvevők rendelkeznek a Konfliktuskezelés vagy Stresszkezelés tréning tudásanyagával.
Résztvevők létszáma min. 10 fő
Tréning ára: 135 000 Ft/fő + ÁFA
Szabadiős programmal együtt is szervezzük, helyszín általában egy szállodai rendezvényközpont. Figyelje ajánlatunkat a honlapunkon a hírekben!
Zárt tréning esetén:
Megvalósítás ideje: 2 nap, 1 nap abban az esetben, ha a résztvevők rendelkeznek a Konfliktuskezelés vagy Stresszkezelés tréning tudásanyagával.
Résztvevők létszáma min. 10 fő
Tréning ára: egyéni vagy csoportos ár, kérje ajánlatunkat!
Szabadiős programmal együtt is szervezzük, helyszín általában egy szállodai rendezvényközpont a megrendelővel előre egyeztetve. Kérje ajánlatunkat!